• Українська (Україна)
  • Русский (Украина)
Все садики Украины на Sadik.ua
Menu
  • ДімВаше місто
      • Київ
      • ДніпроДніпропетровська
      • Запоріжжя
      • Львів
      • Одеса
      • Харків
      • Вінниця
      • Івано-Франківськ
      • Житомир
      • ЛуцькВолинська обл.
      • Чернівці
      • Чернігів
      • Черкаси
      • Хмельницький
      • Херсон
      • Тернопіль
      • УжгородЗакарпатська обл
      • Рівне
      • Суми
      • Полтава
      • КропивницькийКіровоградська
      • Миколаїв
      • Донецьк
      • Луганськ
      • КримАРК та Севастополь
  • чергаелектронна
      • Запис в садочки Києва
      • Як записатися в електронну чергу
      • Часті питання щодо реєстрації у дошкільні заклади
  • новиниподії та анонси
  • законинормативні акти
      • питание в детсадах
      • Санитарный регламент -2016
      • СанПиН 2013 - санитарные правила и нормы
      • Закон Украины "О дошкольном образовании"
      • о дошкольных учреждениях
      • программы подготовки
      • кадровые вопросы
      • финансовые вопросы
  • статтіпублікації
      • здоров'я дошкільника
      • навчання та виховання дошкільнят
      • дитсадкове харчування
      • адаптація до дитсадка
      • готуємося до вступу
      • дитсадкові будні
      • обираємо садок
      • закордонний досвід
      • всі за та проти дитсадків
      • здоров'я дошкільнят
Search

приватні садочки центри розвитку всі садочки Києва  садочки передмістя та області

  • Дитячий садок №440

Дитячий садок №440

державний заклад дошкільної освіти

Київ

Інформація про садок / ЗДО

Повне найменування
Дошкільний навчальний заклад № 440
Код ЕДРПОУ / лицензия
22879903
адреса
Пров. В. Жуковського 9, Київ
район
Голосіївський
телефон
(044)2574354
директор
Гришина Оксана Іванівна
E-mail
Всего просмотров
9,523
Дитячий садочок Києва. Базовая программа "Я у світі". Прием детей: с 2-х лет.Дошкільний навчальний заклад № 440(044)2574354державний заклад дошкільної освітиКиївПров. В. Жуковського 9
Оцінити заклад
533848reviews
★★★½
38 Оцінка
Написати відгук
Помітили помилку в описі?

Помітили помилку в описі?

Для редагування інформації про садок, додавання фото натисніть ->
Поскаржитися
Відгуки (48)RSS
від Марина

March 9, 2017

Превосходные ясли
Не знаю как старшие группы, но в яслях группа превосходная!!
Отремонтированные помещения, удобный свой вход.
Питание в садике очень разнообразное и вкусное.
А главное, конечно, воспитатели и нянечки. Всегда встречают детей утром с неподдельной улыбкой, говорят с ними ласково. Проводят музыкальные и творческие занятия.
Мой ребенок с удовольствием идёт в садик. Слёзы были ровно 2 дня в начале адаптационного периода. А сейчас, когда спрашиваем: "Хочешь идти в садик?" Всегда отвечает: "Да".))) Нравится, что воспитатели не отменяют прогулки. О то в некоторых садиках, только и ищут глупые оправдания, вроде "ветрено", "морозно", чтобы не выходить с детьми на улицу.
Новый директор очень ответственно подошла к работе. Проводит хорошие информационные родительские собрания. Перед новогодними утренниками даже приносила распечатки родителям о том, как помочь ребенку не бояться выступать. Пока очень нравится.
При поступлении в садик никаких взяток или "благотворительных взносов" делать не просили).
Так как отдавали ребенка 2 лет, хотели сначала в частный сад (думали, там будет лучше материально-техническая база, отношение). Только зря бы переплатили))).
Скарга
Постійне посилання
від Андрей

January 22, 2017

4/5
★★★★
Дети счастливы !
Мы Благодарны ,что попали в детский садик 440,наш ребёнок утром встает в садик ,с большим удовольствием! И мы спокойны ,за то что наш ребёнок , находится под присмотром нашего любого воспитателя Ларисы Георгиевны ! Спасибо.
Скарга
Постійне посилання
від Мама

November 24, 2015

5/5
★★★★★
Питання
Хто знає коли у нас буде новий музичний керівник?
Скарга
Постійне посилання
від Папа

May 5, 2015

5/5
★★★★★
Садик нормальный!
В садике детям комфортно, хорошее питание и главное ВОСПИТАНИЕ! никаких "разборок" нет. Приводите сюда своего ребенка и сами все увидите!
Скарга
Постійне посилання
від Оксана

April 27, 2015

хм...
Зайшла почитати про садочок, визначаюсь....а тут..."разборки"....сумно....
Скарга
Постійне посилання
від неколай

January 12, 2015

4/5
★★★★
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
я папа группы солнышко в целом мне сад устраюет но жалко нашу любимую воспитательницу Ольгу Николаевну она одна и у нее сменщици стабильно нету спасибо девочке физ инструктору что она иногда с нашими детьми по вечерам сидит,но хочется иметь постоянную воспитательницу, обращаюсь к заведующей детского сада пожалуйста дайте нашим детям достоянную и постоянную воспитательницу ище вторую что би не травмировать наших детей ани ставить кого попало ну вы понили про кого я.............. а то мой ребенок не хочет ити к вашему новому методисту не знаю почему приходится ребенка часто оставлять дома что би не травмировать ,я не против Татьяни Павловни но мой ребенок против найдите прошу . заранее вам огромное спасибо Людмила Леонидовна !
Скарга
Постійне посилання
від Екатерина Лубенская

December 19, 2014

ОДИН фонд
Правильно, должные быть ОДИН фонд сада, а не два: группы и сада. Цель одна - на детей. А разделение на групповые и общесадовские было, чтобы сделать "родительские" и "директорские". Так вот это - необходимо в корне ломать! ФОНДЫ ГРУПП - у Глав групп, они отвечают перед родителями и тут я уверенна все молодцы и заложен прямой контроль - родители -Главы групп.
Общесадовские глобальные затраты: смета, пропорция и с фондов групп скинулись Главе Совета ДНЗ, определили кого-то из родителей кто будет заниматься закупкой (они дают отчет).
Есть экстренные общесадовские затраты - создали резервный фонд на начало года к примеру 500грн, и в феврале +500грн., пропорция, скинулись с фондом групп Главе Совета (дает по ним потом отчет).
А то, что сейчас Главы групп собирают 20-ки в фонд сада и передают Главе Совета (фактически распоряжение директором) - это в корне неправильная система, это то, против чего восстали год назад наши родители и эта проблема так и не решена. Поэтому наша группа и приняла решение не передавать в "общак - без конкретной цели", который проконтролировать нереально, но собирать (а собираем мы действительно больше других групп, т.к. понимаем что у садика материальных проблем выше крыши) и тратить самостоятельно на нужды детей.
Скарга
Постійне посилання
від Ярута О.В.

December 2, 2014

4/5
★★★★
Дитячий садо №440
Мої діти ходять в цей дитячий садок, дійсно є фінансові проблеми, садок треба ремонтувати, кошти Держава не виділяє. Допомагають батьки! Кошти збираються батьківським комітетом, вихователі справи до коштів не мають! Корупція, про яку в попередніх коментарях так гарно розписано я не бачу! Здаємо тільки в фонд садка по 50 грв. На інші святи гроші збираються тільки особисто батьками. Ми здаємо на ВЛАСНИХ ДІТЕЙ, майте повагу до вихователей, які працюють з Вашими дітьми. А ЛЮСтрацію требо починати з СЕБЕ!
Скарга
Постійне посилання
від Лубенська Катерина

November 16, 2014

3/5
★★★
корупція - це системне явище і справа не в персоналіях
Як все просто – корупція була при Оксані Іванівні, Юлії Сергіївни, група Дзвіночок – «варить воду», тобто нічого дорого не робить, а нова директор Людмила Леонідівна проста жінка. От такі прості зрозумілі навіть дитині висновки, …але невірні необґрунтовані висновки. Дві наших мами з групи Дзвіночок і вихователь Оксана Іванівна та помічник вихователя Дана Вікторівна, останніми днями власними руками (як і інші батьки і працівники) робити ремонт музичної зали, ще одна наша мама принесла безкоштовно фарбу. І як тільки директор повідомили про таку першочергову потребу «попрацювати руками» – наша група відразу відгукнулася. Зараз знову таки на прохання директора шукаємо економічний варіант металевої вхідної двері, і найближчими днями дамо свою пропозицію. Розпалювання ворожнечі серед батьків – це неприпустимо, це гидко, хоч це і простий, перевірений засіб в досягнені цілей. «Простота – хуже воровства», так моя прабабуся ще казала… А Людмила Леонідівна, на мою думку, молодець - що підміняє вихователів, що пріоритетом визначила - ремонт музичної зали та вхідні двері. Ще б за освітлення зовнішнє допомогла б нам батькам (наша мама підготувала письмове звернення), у вирішенні, було б чудово. Моя власна думка – вона гарний виконавець, це така категорія людей, хто робить слово в слово, що сказав йому керівник, і робить на совість. Керівник – УО… В даному випадку О.І. була більш «вільною» людиною, тому і мала дійсно сильну повагу і підтримку в колективі, але це лише моя особиста думка… Взагалі, корупція, вона НЕ є пов’язаною з особистостями, це перш за все СИСТЕМНЕ явище. Тому, корупція у всіх ДНЗ Києва була, є, і поки що буде, а от наскільки її поменшає в нашому ДНЗ покаже лише час. Поки нічого СИСТЕМНОГО не змінилося – кошти фонду ДНЗ акумулюють у одній особі – голови Ради, доступу батьків до письмових персоніфікованих відомостей про внески інших батьків груп - не має, вступних разових внесків цим літом-осінню «НОВАЦІЯ» – взагалі начебто не було :) Так що про прозорість та звітність годі і мріяти, нажаль... Дочекаємося першого письмового звіту, чи може такого взагалі і не буде хтозна. А коли нема чіткого письмового Порядку роботи ради, звітності (не зря говорять, что написано пером не вырубишь топором) належного бухгалтерського обліку – це дає (системі, УО, директору) все ті ж можливості для махлювання з грошима. Батькам залишають (УО, директор) лише своє чесне слово, на кшталт: «Да Ви що! Як можна красти дитячі гроші, це ж батьки дають для дітей! Як ви навіть собі подумати таке могли?!»
Скарга
Постійне посилання
від мама

November 8, 2014

4/5
★★★★
корупції немає! садку можна допомагати своїми силами!
так,згодна садок не найкращий,але те що ви називаєте корупція,давно вже минуло. Корупція була при Оксані Іванівні і як відомо Юлія Сергіївна теж не без гріха,а зараз директор проста жінка,з такими ж проблемами як у нас. чи ви думаєте,що садок дістався Людмилі Леонідівні в найкращому стані???чи може ви хочете сказати,що не потрібно було робити ремонт в музичному залі? без мінімальних коштів садок рухне,і всі це прекрасно розуміють. група дзвіночок "варить воду",так як нема більше ніяких проблем очевидно окрім як гнобити директора!я вважаю,що садочку потрібно допомагати,вирішувати проблеми разом. на скільки я пам'ятаю,при Оксані Іванівні нічого не робилось на користь дітей,а нові ідеї і свіжий погляд нового директора на становище садка я підтримую!Корупції немає! хочу додати,що в садочку працюює хороший колектив,дякую їм за турботу і доброзичливе ставлення!
Скарга
Постійне посилання
від Ирина

October 30, 2014

2/5
★★
Люстрация и борьба с кррупцией скоро дойдет и до детских садов!
В ДНЗ № 440 родители второй год борются за прозрачность использования благотворительных взносов. Но изменений пока никаких, положение о ДНЗ и положение расходовании родительских денег так и не принято, хотя его разработали профессиональные юристы. Сменили одни лица угодные системе на другие лица, которые будут сотрудничать с системой по давно налаженной схеме! Никакой прозрачности сборов! Коррупцию даже на таком уровне, как детский сад очень сложно поломать! Обращаюсь к родителям, которые только идут в этот сад, будьте бдительны и отслеживайте трату Ваших взносов, НЕ БУДЬТЕ РАВНОДУШНЫ!!!! Чтобы победить коррупцию в стране, надо провести люстрацию в Управлении Образование и поломать схему взяток и откатов. И это могут сделать только родители- именно это в интересах Ваших детей!!! Деньги должны идти на детей, а не в карманы коррумпированных чиновников. Давайте отстаивать интересы наших детей вместе!
Скарга
Постійне посилання
від мама

September 3, 2014

4/5
★★★★
оставьте коментарий
будем ходить в группу "краплинка" , скажите пожалуйста, как там воспитатели?
Скарга
Постійне посилання
від Екатерина Лубенская

June 11, 2014

Чему мы учим детей?!
Последний раз писала здесь 18.02.2014г., сразу скажу в УО я тоже ничего не писала.
Как бы ни складывались обстоятельства, нужно всегда оставаться Человеком.
В детском саду не место интригам, выяснению отношений, сплетням.
Не для кого не секрет, что в садике в декабре 2013г. разгорелся конфликт по фонду сада (20грн/мес. родительские *100 детей + вступительные разовые взносы порядка 800грн/1ребенок*20-30детей в год). Была жалоба в УО от некоторых родителей о том, что в саду нет прозрачной коллегиальной работы родительского комитета сада и что не все родительские деньги идут на сад. Для решения этой проблемы родителями группы «Звоночек» был разработан Порядок работы родительского комитета Сада по Фондам. Основная задача ставилась, чтобы родительские деньги шли на детей и на наш сад, а не оседали в карманах чиновников высшего уровня (директора сада, УО и выше).
Предложение наших родителей заключалось в том, 1) чтобы проводить закупки с фонд сада по чекам (а без чека только при экономической выгоде в 30%), 2) покупку обсуждать заранее – составлять план закупок, 3) открыто и гласно - информацию от том, сколько собрано денег и что планируется закупить предоставлять всем главам Групп, 4) закупать для нужд сада экономически выгодно, 5) закупки проводить по очереди всеми группами, повышая активность родителей; 6) разделить закупки на групповые (расходные товары) и садовские (постоянные товары и ремонтные работы), чтобы не было того, как со слов предыдущих Главы групп, что чеки с фонда группы позднее подшиваются в отчет по фонду сада, 7) вести учет купленных товаров и материалов в журналах, 8) работать гласно и открыто, толерантно - уважать точку зрения друг друга.
Понимая, какой низкий уровень зарплат работников сада, моим личным предложением было также часть денег от фонда сада (50% вступительных взносов порядка 10тыс. грн/год) направлять на помощь рядовым работникам сада (воспитателям, няням, поварам), путем выдачи товарных карточек Сельпо.
Однако СИСТЕМЕ образования такой Порядок не нужен.
Нашу группу попросту отстраняют от работы в родительском комитете сада. Как только я пришла в феврале 2014г. на должность Главы группы «Звоночек», я при всех Главах групп 18.03.14 на собрании РКС сказала, что наша группа готова передавать деньги фонда сада и тратить их на нужды сада, на тот момент собранная группой с сентября 2013г на фонд сада сумма составляла 1036грн.
Я постоянно сама звоню Брык Марине, которая собирает все деньги, но она не дает мне ни какой информации о том, что планируется закупить, сама Марина мне не звонит. Наша группа в марте 2014г. 1500грн потратила на сад для субботника, закупив 50кг. краски и прочее и наш родитель своим автотранспортом доставил товар в сад. Эту закупку мы согласовали с директором, завхозом (которая ездила с нами) и у которой тоже были деньги от Брык Марины по другим 5-ти группам - 3000грн. на дополнительные закупки. Согласована закупка на субботник была конечно же и с Брык Мариной, которая обещала ехать с нами, но отказалась в самый последний момент, согласовано все было и со всем Главами групп, которые не возражали против того, чтобы мы потратили собранные деньги на закупку на субботник.
Далее группа собрала еще 500грн., о чем я сообщала директору в начале мая 2014г. и Брык Марине и поинтересовалась у них, что требуется для сада. Брык Марине, по-прежнему отказывалась принимать у меня деньги, говоря: «я деньги не возьму и никакой информации не дам и документы не покажу». На очередном собрании родительского комитета сада 04.06.2014г., было принято решение большинством голосов о том, что все Главы должны передавать деньги Брык Марине, поэтому я объяснила, что Марина Брык деньги у меня отказывалась принимать, и при всех передала ей 720грн. фонд сада от группы Звоночек, о чем мы обе расписались. И вот 10.06.2014г. общее родительское собрание, Марина прилюдно возвращает мне обратно 720грн., опять начинает обвинять нашу группу, говорит, что было принято утром какое-то решение Главами других Групп о нашей группе, о котором мне ничего не известно, начинаются очередные разборки. Присутствует представитель УО, директор, сотрудники сада, родители…
Но мы же все мамы, мы все ЛЮДИ, давайте учится уважать друг друга, быть терпимыми к точке зрения другого, решать вопросы цивилизованно – переговорами, давайте вместе прекращать «базар-вокзал», иначе чему мы научим наших детей?!
Скарга
Постійне посилання
від Родитель

May 27, 2014

2/5
★★
Вниманию родителей, которые хотят отдать детей в ДНЗ №440
ВНИМАНИЮ родителей, которые планируют сдавать детей в ДНЗ №440.
Кружков английского и хореографии пока нет. Родители бъются полгода чтобы решить этот вопрос, но ничего не изменилось. Новый директор не прикладывает усилий для решения этой проблемы. Прозрачной схемы сборов и отчетов по родительским деньгам так и не сделано. Во главе родительского комитета сада та же особа, которая уже была задействована в предыдущих схемах по исчезновению родительских денег. Директор делает вид что ее это не касается. Будьте бдительны!
Скарга
Постійне посилання
від мама

March 14, 2014

3/5
★★★
директор хамка
Садочок арештований за корупцію.Батьки здавали гроші (фонди) добровільно! Тетер від цього страждають діти!Дітям ніякіх ні розваг, ні гуртків!.За 2014р. третій керівник змінився.Доречі ХАМКА і дуже неприємна особа.Соїх вихователів я поважаю,завжди легкий макіяж,охайний скромний одяг(чого не можу сказати про нову ПАНІ директорку) та й дивно вона ставиться до дітей ,посмішки на її обличчі на святі я не бачила.
Скарга
Постійне посилання
від Екатерина Лубенская

February 18, 2014

4/5
★★★★
До свидания.
Мама – Елена Ж., я действительно перешла на личности с Лилией Наумчук – но в ответ, и да, это не тот прием, который позволяет достичь объективности в каком-либо вопросе. Но, если меня «ударят» - я «дам сдачи», соизмерив свои силы и последствия. Поэтому, в следующий раз, прежде, чем безосновательно называть в мой адрес слова «ложь» и пр. - подумайте, ведь я тоже человек и буду, да и умею защищаться.
П.С. В Инете я общаться дальнейшего смысла не вижу.
Скарга
Постійне посилання
від Мама

February 18, 2014

Что значит быть моральным, а не только казаться!
Считаю совершенно некорректно писать кто сколько сдал и тем более не сдал денег в фонды. Это допустимо обсуждать только при личной беседе. И это право каждого родителя куда и сколько ему сдавать.
И для чего подавать заведомо лживую информацию? Какие 2000 грн. в фондах группы находились у воспитателя? Откуда эта информация?
Этого не могло быть, потому как это взносы почти за 4 месяца, а такого просто не может быть, что 4 месяца нет растрат. В группе каждый месяц есть много растрат и просто не реально собрать такую сумму. И причем тут маленькая зарплата воспитателя? Что за гнусные намеки? И такое писать это морально?
И о какой бомбе Вы пишите? Разве у кого-то были претензии к воспитателю по поводу денег группы? На сколько я знаю нет. И кроме благодарности, за то что она все делала за родителей и быть не может. Но ваша мораль позволяет Вам, Катерина, писать заведомо лживую информацию! Хотя в предыдущих постах вы пишите какая она была хорошая воспитательница и тут же намекаете на ее нечестность. Стыдно Вам должно быть!
Теперь Вы везде пишите я и многие родители считают. Где эти многие??? Кто написал жалобу в Управление образование все знают. Вы по ним хорошо прошлись (конечно не переходя на личности, как вы везде пишите, когда Вас лично что-то касается) и Ваша мораль это приемлет и позволила Вам.
А где же те многие, которые поддерживают Вас, кто они???
Группа родителей, которые прикрывали Гришину О.И. в ее схемах по расхищению денег? Или может не прикрывали, а делили с ней эти деньги?
Так вот бомба- это не 2000 грн. у воспитателя,которые идут на наших детей, а бомба это 10-15 тысяч гривен в руках
директора, которые мало того что фривольно тратились, так еще крупная часть подевалась в неизвестном направлении. Но этого Вы конечно не заметили. Тогда возникает вопрос-почему Вы так упорно не хотите признать очевидные факты?
Может стоит начать правдиво излагать все факты и прежде чем думать о чужой морали, позаботится в первую очередь о своей морали! Желаю Вам удачи на этом поприще!
Скарга
Постійне посилання
від Катерина Лубенська

February 18, 2014

...
Лілія Наумчук, «скупий платить двічі», інтернетом не замінити реальне життя. Бувайте здорові!
Скарга
Постійне посилання
від Лілія Наумчук

February 18, 2014

Лубенська
Слухайте! Всі ці питання обговорювались на зборах. Я неодноразово висловила свою позицію і пояснила причини. В т.ч. і чому мій підпис стоїть не в відомості на канцтовари, а в відомості по фондах садка, хоч це були кошти на канцтовари. Просила переписати правильно ще Юлю Сергіївну, потім колишню голову, на останніх зборах вже вас. Чомусь всі все зрозуміли окрім вас, хоч особисто вам це пояснювала тричі і ви робили вигляд, наче все зрозуміли. Анекдот, їй богу.

Фонди групи з листопада. Так. Минулого року я здавала все наперед і без питань, навіть суми не обговорювала, хоч дехто заднім числом за 10 місяців здавав. Ті ж кошти за минулий Новий рік люди до березня ще поздавати не могли. Невже цього року всі вчасно??? Дивина просто! Які всі стали організованіі. А я призупинила здавання внесків у зв"язку з ситуацією, що склалась. До того ж, у моєї дитини зник новий гольф (120 грн), зараз шорти з фізкультури.... Я не знаю, що ще може зникнути, то ж почекаю. Якщо зникне ще щось, буду вважати це за рахунок фондів. Взагалі, чим більше з вами спілкуюсь, тим менше хочу комусь щось здавати взагалі.

З Дідом Морозом дивина. Хто ж, цікаво, за ньго заплатив мою частку? І якщо ці кошти взяті з фонду - я їх повернула і закрила питання саме Нового року, що вважала за потрібне. Пропонувала здати і раніше, тільки не було куди записувати і мені сказали, що сума невелика, то жі нехай пізніше. Справді, 16 грн з дитини)

За подарунок ви скільки заплатили? 29 грн? Так от я за рошеновський - 23 грн. І якби це нормально з батьками було обговорено і хтось у когось хоч щось питав, не думаю, що батьки б відмовились від рошен на користь нав"язаного адміністрацією. До того ж, я була готова сама все закупити і привезти. А на хамство у мене аналогічна реакція, перепрошую.

Щодо спілкування.... У мене немає найменшого бажання з вами щось обговорювати. І питань до вас ніяких. Це ви щось постійно до мене маєте, ви ж і почали цю дискусію з переходом на особистості. Запам"ятайте! Кошти тепер я буду здавати виключно на те, на що вважаю за потрібне. І ваші фантазії мене не цікавлять. До того ж, електронку свою я вам залишала, а не ви мені. І від вас не отримувала ще жодного листа. Чи помиляюсь?
Скарга
Постійне посилання
від Катерина Лубенська

February 18, 2014

4/5
★★★★
Лілія Наумчук!
Лілія, я Вам пропоную, якщо є питання – пишіть мені на електронну адресу, яка у вас давно є, а ні - то я залюбки дам знову. І не будемо влаштовувати тут «розборки».
Скарга
Постійне посилання
від

February 18, 2014

4/5
★★★★
Лілія!
слід читати: "станом на 06.02.2014р. не здали на фонд групи за листопад 2013-лютий 2014".
Скарга
Постійне посилання
від Катерина Лубенська

February 18, 2014

Нумчук Лілія
Спробуйте спілкуватися без образ. Я прийняла папери від колишньої голови батьківського комітету групи Олени Ж. 06.02.2014р. По них ви ЄДИНА з 24-х не здали на Новий рік; одна з двох із 24-х, хто не здав на канцтовари (перепрошу за побутову хімію!) та не станом на 06.02.2014р., коли я приймала у Олени Ж. справи Ви не здавали на фонд групи: за листопад 2013-лютий 2013р. З листопада 2013р. ви перестали здавати на фонд саду, в вересні та жовтні є ваш підпис. Але це не мій період, і якщо Ви кажете, що здавали, то це Вам до Юлії Сергіївни та Олени Ж. мабуть... Щодо Нового року – сподіваюся Ви маєте можливість привітати самотужки і вихователів групи і няню, і музичного керівника, медсестру, працівника з фізичної культури. Знову таке це ваше право, а не обов’язок. Ви одна з 24-х хто не здав. До речі, окрім як разом, я теж привітала, кого захотіла від своєї родини особисто. Але знову таки у всіх свої моральні принципи і свої можливості… Щодо подарунків на Новий рік, то ви єдина, хто приніс свій власний подарунок дитині. Уявімо, що кожний з 24-х батьків в групі так зробить, як ви і бідний дід мороз буде зачитувати – це Лубенському, а це Случику, а це… і т.д. Ну, а дід Мороз я так розумію вам був теж не потрібен, але 06.02.14 ви вирішили чомусь все ж таки за нього 16 грн. здати, тільки я ж діда Мороза вже не на здогоню…
Скарга
Постійне посилання
від Лілія Наумчук

February 18, 2014

Лубенська
1. Ви очки відкрийте і подивіться що, коли і на що я здавала. Я здала і на побутову хімію, і на канцтовари, і фонд групи здаю, але вже бачу, що і того не варто. Фонд садка я відмовилась здавати - це так. І сталось це в вересні після того, як я поцікавилась, куди ж пішли мої кошти, яких я здала удвічі більше за інших батьків минулого року. Мені нахамили. Ясно, що нічого не пояснили. І все це я вже мільйон разів говорила. Це просто принципова позиція у відповідь на хамство.
2. Новий Рік? А кого це я не привітала? Я особисто привітала всіх, кого вважала за потрібне. І надалі вітатиму сама. Таке рішення прийняла після того балагану, що ви з директором влаштували замість зборів. Скидатись на привітання того ж директора я не буду! Не здаю виключно для того, щоб мої кошти не потрапили туди, куди я не хочу.
3. Ще раз Новий Рік. Подарунки дітям. Давайте згадаємо. Спочатку, ще задовго до свята, збирали підписи на запропоновані адміністрацією садочка два види подарунків: один у вигляді цукерки, інший той, що дітям купили. Прочитавши склад тих подарунків, я категорично відмовилась від обох, т.я. підтримую всеукраїнський бойкот товарів, власники яких є членами партії регіонів. При мені ще щонайменше дві мами були згідні на Рошен, який але обговорити це питання ми мали на зборах. Зі зборами затягнули до останнього, бо директор у нас надто прошена і не могла прийти, чи просто не хотіла. Але коли зрозуміла, що їй доведеться таки зустрітись з батьками, збори були призначені. На що перетворили збори? Ми мали можливість хоч щось з внутрішніх питань обговорити? То ж і вийшло, що вийшло. Методист заявила, що всім закупила подарунки. Я відмовилась оплачувати те, на що не підписувалась і про що мене не питали, то ж купила окремо своїй дитині подарунок і привезла на свято.
Скарга
Постійне посилання
від

February 18, 2014

от така мораль.
Дивлюсь зачепило Вас слово «моральність», мабуть недарма. Ну знайшла я сьогодні в однокласниках Вас, бо цікаво стало – що Ви за людина така, мати з нашої ж групи, яка тільки через Інет активну позицію веде, а в реальному житті – тиха і не багатослівна. Поставила клас на фото, і що ж тут аморального?! Дивно… Ви єдина не здавали кошти, коли батьки збирали на Новий рік (в т.ч. привітати вихователів), майже єдина хто не здавав на побутову хімію, на фонд саду теж не здавали... Згадала, як колись дівчинкою поскаржилася своїй мамі (вона вчитель російської мови та літератури за фахом), що я вважаю так, а всі інші – не так. Мама сказала – «Катя, так не може бути, що ти одна права, а всі – ні». Я відповіла мамі – «може!» Мама вже на пенсії і якось згадала цей випадок і сказала, знаєш, а ти була тоді права, так може бути… Так що може і ваша правда… Здавати коштів обов’язків не маєте, то і не здаєте… Але не потрібно називати те, що я роблю - «балаганом», тримайте себе в руках. Поки що, я не побачила від вас жодного конструктивної пропозиції та дії. Тільки скарги – як все погано. І ще для мене не зрозуміло, як можна спокійно знімати на камеру, коли когось з дітей «штурляють вихователі» і при цьому не припинити це, не дати по руках, а казати – а в мене є відео! О!... Отже мораль у всіх своя, як і правда.
Скарга
Постійне посилання
від Лілія Наумчук

February 18, 2014

Так, шановна Лубенська
1. Англійська - це не наслідок скарг, а наслідок роботи системи. На дітей плювати не батькам, а працівникам освіти. Вони крім власної кишені нічим не переймаються. Згідно законодавства, на базі кожного ДНЗ може бути організовано дотакові платні послуги. Для цього директор малює наказ по садочку про введення таких послуг. Далі бере в штат того ж викладача англійської, що проблематично, тому зазвичай варіант 2: підписує договір з ФОП чи юр. особою, які мають відповідні ліцензії і права надавати освітні послуги, вони і забезпечують викладачем. Єдиний нюанс - договір цей треба завірити в управлінні освіти, чи в міністерстві, точно не пам"ятаю. Після цього садочок (саме садок, а не ФОП) укладає угоди з кожним і з бажаючих батьків окремо. Батьки оплачують послуги садочку, садочок вже розраховується з ФОП. До того ж, садочок має право на цих послугах заробляти, тобто встановити свою націнку. Сума, що залишається після розрахунку з ФОП, вноситься в кошторис садочка і витрачається на його потреби. Можна організувати не один гурток і заробити на ту ж фарбу чи ремонт. Але! Коли все НЕ офіційно, викладати англійську найняли дівчинку-студентку, якій платять 300 грн на міс. (маю знайому викладачку музики, вона в курсі, скільки платять за гуртки та за штатні посади в школах і садках). Решту коштів поклали до кишені. І тут, я переконана, не без відома та участі того ж Управління освіти. А зараз, коли постало питання проводити всі гроші офіційно - нікому це не вигідно. То ж і вигадують причини, щоб нічого не робити. Мене англійська мало цікавить, хоч може б і ходили, виключно щоб чимось зайнятись замість гаяти час в садочку. Але якби цікавила, я б не полінувалась зараз зробити кілька офіційних запитів, щоб пояснили, на якій підставі відмови. І чому в інших садках давно гуртків мільйон, а у нас немає жодного.
2. Про Юлю Сергіївну теж не треба. Як директор нахабно приходить і забирає гроші у вихователів, всі знають. Згадайте, як ми вирішили акумулювати гроші в групі, щоб купити дітям постілі, назбирали частину, а вихователь під тиском мусила віддати все директору. Чи ті ж штори за наказом директора, купівлю яких ніхто ні з ким і не збирався обговорювати. Гришина поставила перед фактом.
3. Представницькі витрати кажете? А що це взагалі за поняття таке??? Це не крадіжка грошей у дітей? Якщо хтось комусь за щось хоче віддячити чи когось з чимось привітати - це особиста справа кожного і робиться коштом власної кишені. Не треба мені таку єресь в обов"язки записувати. Он в музичній школі знайомі вчителі працюють, то всю літературу самі собі купляють, а не діти скидаються.
4. Щодо бездіяльності батьків... У мене теж є дитина, якою треба займатись, робота, громадська діяльність,... часу ні на що не вистачає. При цьому я була б готова щось робити в садочку і довести його до нормального рівня, все життя займаюсь активною громадською діяльністю. І з першого дня мене цікавило, чому немає гуртків, чим з дитиною займаються напротязі дня. Але зробила висновок, що всім байдуже. Не б"ють - і то добре. Отака реальність. А брати участь у вашому балагані я просто не хочу. Не хочу тому, що з людьми, які вважають за норму так звані "представницькі витрати", мені там робити немає чого.
P.S. Знову ж про мораль. Які моральні принципи змусили вас шукати мене в соц. мережах та ще й ставити лайки на особистих фото?
Скарга
Постійне посилання

Написати відгук Дивитись всі 48 відгуки

COM_MTREE_PREVIOUS_LISTING_IN_CATEGORY | COM_MTREE_NEXT_LISTING_IN_CATEGORY
teremok
la-malyuk-brovary
la-malyuk
Планета дитинства
Дарование
https://www.bebistarkiev.com
Шарик

Останні відгуки про садочки Києва

Не советую
Star10Star10Star00Star00Star00

Дитячий садок школа Перша...

К сожалению, разочаровались в начальной школе "Перша ластівка". (( Обучение не какое. За дополнительные кружки, вообще молчу! В классе сборы денег постоянно, за всё...

Чудовий садочок
Star10Star10Star10Star10Star10

Дитячий садок №421

Прочитала попередні коментарі незадоволених мам і здивувалася... Садочок чудовий, вихователі чудові, програма виконується, директор дуже активно приймає участь в...

Подяка
Star10Star10Star10Star10Star10

Дитячий садок №438

Дякуємо вихователям, завідуючій та всім працівникам садочка за найкращі роки дитинства, особливо нашому вихователю Тетяні Геннадіївні. Щоранку син із...

Добре
Star10Star10Star10Star00Star00

Дитячий садок школа...

Як можно подати заявку в садочок?

Свіжі відгуки про садочок
Star10Star10Star10Star10Star10

Дитячий садок №190

Мами поділіться відгуками про садочок в 2022 році.

Майбутнім першачкам
Star10Star10Star10Star10Star10

Дитячий садок школа...

Від імені всіх батьків і учнів 4 - Б класу хочемо подякувати нашій класній мамі , Ірині Михайлівни! Спасибі великий, наш вірний учитель, за Вашу любов і турботу,...

login

  • Зареєструватися
  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?
Go Top